Choď na obsah Choď na menu
 


Štíhla na párty

4. 5. 2008

 

Prednedávnom ste si kúpili sexy šaty na letnú párty. Stáli ste v obchode pred zrkadlom a živo si predstavovali, ako v nich zažiarite, zastriete zrak svojim závistlivým rivalkám a oslepíte novým "lookom" niektorého z prítomných mužov, ktorý vám padne k nohám. A teraz? Opäť stojíte pred zrkadlom, ale už nie s takým víťazným výrazom v tvári. Zo všetkých síl sa pokúšate zapnúť si zips na šatách, no s hrôzou zisťujete, že ak sa vám to aj podarí, počas večierka to určite povolí a praskne. Treba teda rýchlo pár kíl zhodiť. Ale ako za tri dni? Veď to je takmer nemožné...
V takej situácii je naozaj každá rada dobrá...

Ponúkame vám celkom príjemné chudnutie v podobe jablkovo - banánovej diéty, s ktorou za tri dni stratíte prebytočné "sadielko" a na párty môžete ísť v dobrej nálade.

Schudnite s jablkovo-banánovou diétou

Prvý deň

Raňajky: Do misky vložíme na štvrťky nakrájané jablko, sto gramov hrozna, trošku zaváraných ríbezlí a tridsať gramov ovsených vločiek. Potom pridáme nízkotučný biely jogurt a všetko dobre premiešame. Túto rannú maškrtu zapíjame stopercentným ovocným džúsom.
Desiata: Banán nakrájame na malé kocky a zmiešame ho s nízkotučným jogurtom. Na pitie k tomu podávame výlučne minerálku.
Obed: Približne 40 gramov naturálnej ryže uvaríme a necháme ju vychladnúť. Potom ošúpeme stredne veľké jablko, banán nakrájame na malé kúsky a pokvapkáme citrónovou šťavou. Všetko zmiešame s ryžou, ktorú môžeme na záver dochutiť umelým sladidlom. Nezabudnite ani na nápoj, v tomto prípade dve šálky čaju.
Olovrant: Postrúhané jablko zmiešame s roztlačeným banánom a dochutíme troškou škorice. Zapíjame šálkou ovocného čaju.
Večera: Krajec celozrnného chleba si potrieme čerstvou smotanou, na ktorú poukladáme nakrájaný banán. Pijeme jablkovú šťavu.

Druhý deň

Raňajky: Vezmeme si kukuričné vločky, polovicu postrúhaného jablka a zmiešame ich s polovicou roztlačeného banánu. Potom všetko zalejeme mliekom, ktoré na záver ešte môžeme dosladiť umelým sladidlom.
Desiata: Polovicu banánu, zvyšok z raňajok, vymixujeme so šálkou mlieka a lyžicou pšeničných klíčkov. Nakoniec môžeme nápoj dochutiť citrónovou šťavou alebo umelým sladidlom.
Obed: Asi 300 gramov rybieho filé pokvapkáme citrónovou šťavou. Uvaríme 150 gramov zemiakov, ktoré spolu s mrkvou nakrájame na kocky. Pridáme  nadrobno nakrájaný cesnak, zelerovú vňať a všetku zeleninu potom krátko dusíme. Filé posolíme, okoreníme a položíme na dusenú zeleninu, ktorú podlejeme zeleninovým vývarom. Všetko ešte 15 minút podusíme. Horčicu a jogurt zmiešame a dochutíme korením a soľou. Polovicu rybieho filé si odložíme na večeru, druhú naservírujeme s horčicovým dresingom. Pijeme ovocnú šťavu.
Olovrant: Polovicu jablka, zvyšok z raňajok, nastrúhame  a zmiešame s nízkotučným bielym jogurtom. Dochutíme škoricou a umelým sladidlom.
Večera: Rybie filé, ktoré ostalo od obeda, potrháme lyžičkou a zmiešame s jablkom, pomarančom a zelerom. Tie nakrájame na malé kúsky. Biely nízkotučný jogurt dochutíme citrónovou šťavou, horčicou, karí korením, soľou a zalejeme ním rybie filé. Krátko necháme odstáť. Zapíjame minerálkou.

Tretí deň

Raňajky: 100 gramov ľubovoľného ovocia nadrobno nakrájame a zmiešame s 50 gramami müsli. Pridáme biely jogurt, ktorý môžeme dochutiť umelým sladidlom. K tomu pijeme nesladený mix z  mrkvovej a jablkovej šťavy.
Desiata: S nízkotučným bielym jogurtom zmiešame postrúhanú polovicu jablka a slnečnicové semienka.
Obed: Väčší celozrnný rožok vodorovne rozrežeme, natrieme taveným syrom, na ktorý položíme polovicu nakrájaného jablka a postrúhanú mrkvu. Zapíjame mrkvovým džúsom.
Olovrant: Do nízkotučného jogurtu postrúhame polovicu jablka a posypeme ho lyžicou pšeničných klíčkov. Všetko dobre premiešame a môžeme dochutiť citrónom alebo škoricou.
Večera: Na krajec chleba rozotrieme smotanu a posypeme očisteným zelerom a jablkom, ktoré nakrájame na kúsky. Vypijeme dve šálky ovocného čaju.
 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.